Tuesday, July 17, 2007

Hari yang agak hampeh

Huhmm... sian member aku.. glamer jugak dia sampai ada stalker dok mengganggu dia. Tak payah la citer kat sini tapi tak best la kan bila aku dengar citer ni. Sampai mengganggu ketenteraman rumah tangga kawan aku ni.. dah la menabur fitnah. Nak jer aku suruh member aku tu sue jer minah yang buat citer tu. Tapi tak apa lah. Janji jangan sampai jadik apa-apa yang membahayakan member aku ngan family dia cukup ler.


Layout tukau lagi dan sah-sah la aku ni memang orang yang terpinggir. Dah la tarak partner kat opis, bos pun dah nak resign, tempat aku duduk pun tak tau kat mana lagi. Biasala pak cik kat dalam akuarium tu dok sibuk kata orang tak tunjuk layout tu kat dia. Pas tu nak tambah workstation untuk staff dier. Nasib baik si mak cik tu tak der kat opis, kalau tak maunya kecoh lagi. Bukanla tak der tempat untuk senior staff dia tu tapi staff dia tu bukannya section head so, tak der la partition ala-ala section head untuk dia. Mamat tu lak kata dia tak tau pasal layout tu. Mangkuk betui la.. time orang dok busy pasai benda, dia buat derk jer, kalau tak salah aku, mak cik aku dah tunjuk kat dia. La ni dia kecoh la pulak. Aku bukan la marah sebab original tempat aku dia ambik tapi aku malaih la kalau nanti tempat aku diorang letak ntah mana-mana tempat lak, duduk ngan sesapa plak. Tensen la aku. Tapi aku dah cakap dah.. kalau nak letak, make sure aku duduk dengan Pinie. Kang ada yang berperang nanti bila mak cik tu balik opis. Kuangkuangkuang.. janji aku duduk ngan Pinie dan Anne. Si Anne ni dah beranak ke blom?? Pagi tadi dah masuk sepital. Apapun semoga semuanya selamat.. mak ngan baby sihat.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...