Thursday, September 06, 2007

Brooch

Aku rasa aku nak start balik business aku yang dah suam-suam kuku ni. Business apa?? Aku jual brooch dengan bracelets yang memang 100% made and from Korea. Aku kan suka pegi sana, so, ada la sikit-sikit. Brooch ni memang la mahal sikit tapi memang original dari Korea. Aku bukannya apa, tapi sebab ada orang tanya, apsal orang jual kat Jalan Masjid India ker kat pasar malam ker boleh jual dengan harga murah? Aku jawab macam ni jer ler yerrr..
  1. Aku tak ambik satu kontena. Kalau tak maybe kot aku bleh dapat harga murah.
  2. Maybe dia ambik casing lepas tu letak batu sendiri. Aku memang ambik yang dah siap dah.
  3. Brooch tu betul ker dari Korea? Ko sure ker?? Ko nak tengok passport aku yang ada cop korea tak?? Kalau brooch kecik yang pakai kat leher tu memang tak bleh dapat 3 bijik RM10 sebab harga 1 brooch tu pun dah lebih dari RM3.333.
  4. Selain dari Korea, ada jugak tempat lain yang diorang bleh ambik brooch ni, cth mcam dari China or Thailand. Tapi yang aku jual ni authentic dari Korea.
  5. Kira aku jual ni bleh tahan la harga dia sebab ada yang jual yang kecik macam ni kat internet dalam RM35 - RM45 untuk sepasang. Lupa lak.. for your info, kat Korea diorang memang tak jual sepasang. Mana la diorang pakai tudung tapi disebabkan ramai orang melayu yang ke sana so diorang dah pandai tanya nak yang matching ker?? So sebenar-benarnya yang sepasang tu dia charge 2 harga. Harga brooch kecik dan harga brooch besar.

Ni ler contoh brooch dier. Aku baru nak ambik gambor. Nanti aku paste lagi.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...