Sunday, May 10, 2009

Makawidey Resort!!

Aku malas nak update blog!! Itu jer sebenar-benarnyer citer. Semenjak aku dah tukar kejer ni kan.. lagi la aku malas nak update, bukan tak der masa tapi tahap keletihan tu lebih sikit la dari biasa.. Bos aku pun rasa cenggitu jugak.

Tapi best jugak keja ngan bos aku ni.. dia dengan karenah dia yang memang hip and happening and of course kegilaan dia dengan baju British India. Tapi aku risu jugak kalau wife dia jeles ngan aku.. itu jer yg aku tak mau..

Skang ni aku tengah melepak kat Makawidey Resort.. his resort.. hehehehe.. membadak la apa lagi.. bila balik KL?? 28/5.. balik jer trus balik kg makan kenduri Zeti. Muahahahaha...

Membadak dulu pas tu balik KL pening ngan keja... kalau nak tgk macam mana ghope Makawidey Resort ni, bleh ler refer sini... http://makawideyresort.com

Ni ler view dari tempat makan resort.. hehehehe.. bulat la aku lepas ni..










No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...