Friday, September 01, 2006

Aku, TAAT & Pak Cik!!!

Uikss!! Tajuk ngeri tu.. ada apa dengan aku, TAAT dan Pak CIk. Sesapa yang kenai TAAT yg baca mender ni.. sila jgn buat kesimpulan yang melampau noo.. tak ada apa antara aku dengan TAAT maupun dengan Pak Cik.

Aku kan hari Selasa baru masuk opis sebab last week seminggu aku kat Bangi pas tu balik kampung lagi.. so Selasa tengahari time aku, Pinie ngan Aishah nak kuar lunch, kitorang masuk satu lift ngan si TAAT ni.. bersempena ngan nama dia yg TAAT which stands for Tah Apa-Apa Tah, so dia pun cakap ler kat aku dengan kuatnya dalam lift.. kira semua orang dengar la.. yg ada gossip kat opis ni pasal aku ngan dia.. aku ingat gossip tu pasal aku dengan dier jer ler.. pas tu tetiba dia tambah lak, aku dengan dia dan dengan Pak Cik. Jeng.. jeng.. jeng... Hampess!! kalau aku ngan dia tak der ler kisah sangat aku ngan citer ni sebab si TAAT tu bujang tapi ngan pak cik ni yang tensen ni sebab pak cik ni dah anak lima dah pun. Adeh!! Tensen aku dibuatnyer.. Aku ngan Pak cik dan si TAAT ni agak baik la sebab kitorang kekadang gi Karaoke skali.. tapi selain dari tu apa basis citer ni pun aku tak tau.. sebab taun ni memang aku tak pegi lansung Karaoke dan si Pak Cik ngan si TAAT tu lak asik pegi out station saja.. tapi keakang tu ada jugak aku kuar lunch ngan pak cik tapi selalunyer beramai-ramai la.. so ntahler

Aku dah tanya si TAAT tu semalam sapa yang cakap pasal benda ni.. dia pun dah cakap ngan aku sapa tapi takkan la aku nak tanya.. sebabnya kekadang si TAAT ni pun bukan boleh percaya sangat cakap die.. kencing laaa mamat tu kekadang..

So.. kesimpulannyer.. selagi citer ni tak blown out of this world, I'll do nothing and say nothing. Wait and see jer ler... I think I'll call pak cik tomorrow.. citer kat dia pasti macam lawak cipan jer rasanya..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...