Wednesday, June 13, 2007

3rd Anniversary!!

Waaahhh!!! Ghopenyer bulan ni adalah ulang taun ke 3 blog haku ni... Macam tak caya pulak. Aku pun dah tak ingat apa yang me'motivate'kan aku untuk membukak blog ni.. Tapi yang pastinya, aku rasa sronok sebab ada la jugak orang yang sudi masuk dan baca blog aku ni. Kalau ada yang terasa hati ataupun kenal watak-watak dalam blog haku ni.. buat-buat tak kenal saja lah yerr.. hehehehe..

Hari ni.. hampeh.. ini lah yang dikatakan.. tak dak keja pi cari keja.. Pagi tadi time nak turun breakfast dengan Nora, turun skali la pulak dengan Mak Cik aku tu.. siap ajak aku pi tengok partition baru untuk opis lagi.. Ghope-ghopenyer aku terjerat!!! Arghhh!!! Tidak!!! Maka dengan rasminya jadilah aku antara balaci yang involve untuk renovation opis yang bakal dijalankan err.. awal bulan depan kot. Hampess!! Tapi kitorang bahagian support ni memang tak dapat partition baru.. dapat la yang second hand tapi tak der la lama macam yang skang ni. Yang tak best partition baru ni sebab rendah.. Yang skang ni best.. tinggi.. tak nampak la jiran-jiran sekeliling..

So, petang tadi ada meeting dengan bahagian Property, aku tengok la floor plan.. bahagian support ada 7 orang, partition kitorang ada 6.. sorang lagi nak letak kat mana??? Originally, aku kena duduk dengan Lillian sebab bahagian Admin pun dia sorang saja, lepas tu Ecah join Admin, so Admin 2 orang, Secretariat 2 orang, pas tu MTQ pun 2 orang... maknanya aku la yang kena duduk sorang-sorang sebelah bilik Walter. Adesss!!! Bestnyerrr!!! Yehaaa!!! Wakakaka.. Mula-mula tu memang tak perasan yg section aku ni memang aku ngan bos aku saja.. aku siap dok cakap kesian kat sapa yang kena dok sorang tu.. alih-alih Kak Liza cakap, yang baju purple tu ler.. aku ler yang berbaju purple tu.. Cess!! Mula-mula tu macam tensen jugak sebab jauh dari Pinie ngan Anne.. tapi bila aku tengok tempat aku kat tingkap sebelah bilik Walter.. adus bestnyerrr.. Tapi biasa la tak sure lagi sebab jauh dari bos aku kan.. Kang nanti Mak Cik tu tukau tempat lak.. lagi tensen aku. Wait and see ler cemana nanti.

4 comments:

  1. Tahniah dah 3 tahun erk blogging nie.. teruskan lagi usaha.. kalau lebih rajin leh buat duit nie...

    ReplyDelete
  2. Anonymous12:54 pm

    tahniah! dah 3 taun memblogkan diri anda:)...tahniah.....tahniah..tahniah...rajin2 update!

    ReplyDelete
  3. wah rajin betul sampai 3 tahun rupanya... congrats

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...