Monday, June 04, 2007

Update! Update! Update!

Ish.. lama bebenor haku tak update blog aku ni. Tahap kemalasan aku nak update blog ni dah sampai tahap dewe dah bukan lagi tahap cipan. Sebenarnyer banyak jugak aktiviti yang aku dah buat dalam bulan April ngan May.. tapi standard ler, maleh nak buat karangan. Ada jugak aku mintak ada sorang tu jadi co-owner untuk blog aku ni sebab slalu sangat dia komplen yang aku tak update blog.. hehehe.. iyelah.. dia kan slalu keep track ke mana saja aku pi + termasuk skali dia ikut aktiviti yang aku buat. Tapi tanak la pulak.. jual mahal, bukannya apa, skang ni kan kawan dah terrer buat karangan.. muahahaha.

Let's see.. apa yang aku buat ekk.. ?? Aku pegi Bukit Merah, berkaraoke ngan si Munnie, aku pegi Program Cahaya Kasih kat umah kebajikan kanak-kanak, Tengku Budriah, beronggeng dengan Zeti, apa lagi ekk?? alamak dah tak ingat la.. tak per.. lepas ni aku akan selalu mengupdate blog.

Weekend baru ni aku pegi tengok Pirates of the Carrabean III : At World's End.. err ye ker tajuk dier cenggitu..? Aku pegi dengan Senna, Kak Ma and Jaja.. Jaja sampai kat KL hari Sabtu pagi, so aku pegi ambik kat umah adik dia kat Taman Melawati.. pas tu pegi umah Senna.. cess, haku jugak yang jadik drebar.. tensen tul jadik drebar tapi nasib baik bawak keta Kak Ma, sebab keta auto. Hehehehe.. tapi bawak keta manual jugak yang best pun. Anyway, kitorang tengok kat Cathay Cineleisure Damansara.. Best jugak. Seat dier best, siap bleh angkat kaki lagi.. nasib baik ada tiket lagi, show pukul 8.30 mlm. Citer dier ok tapi best lagi POTC II : Dead Man's Chest.

To Chibi..
Gambar dah update yerr.. ni kat bawah ni ada lagi a few gambor.. tapi bukan gambor kawin ler


Steamboat & BBQ kat Seremban dengan Pinie and my sis Mimie


Nasi Lemak dan Char Koew Teow kat Malee Nasik Lemak kat Taman Bunga Raya near TAR kolej dengan Pinie and Zeti


Brownies with Ice Cream kat Secret Recipes.. hmmm yummiee!!

Aku rasa nak buat satu section pasal makanan la kat blog aku ni.. Rasanya tiap kali aku pegi mana-mana, ada saja gambor makanan yang aku ambik tapi tak der ler pulak aku upload..

2 comments:

  1. awak buat saya lapar plak... heheheh

    ReplyDelete
  2. tapi saya suka tgk POTC 3 tu...
    saya suka tgk Johnny Depp hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...