Wednesday, February 27, 2008

Daud & Us

Akhirnya 2 paper aku bos dah sain. Selepas sebulan meghoyan, akhirnya kesengsaraan aku dah hampir berlalu. Hehehehehe.. Seperti biasa lama tak mengupdate. Salah satu reason aku tak mengupdate adalah betapa kelembapan internet dalam bab mengupload gambar yang teramatlah menyakitkan hati aku. Ishhh... Sengal!!!!

Weekend baru ni.. ermm.. Friday lepas, bukan friday baru ni, aku ngan Munie pegi tengok movie kat Mid Valley. Tengok citer "JUMPER". Sebelum masuk tu, promo untuk citer Duyung kat depan pintu masuk GSC. Ada ler sekor Merman.. dengan malu-malu berposing atas kerusi. Tiba-tiba jer ada orang menyampuk suh pegi ambik gambor ngan mamat duyung tu. Ingatkan saper, rupa-rupanya si Nas ala.. yang berlakon citer Ghost kat 8TV tu. Pas tu ada la orang yang menyampuk lagi seround, kali ni si Norman KRU lak. Dalam banyak-banyak orang kat situ, aku rasa aku dengan Munie jer yang ambik gambor ngan mamat duyung tu, well apart ngan si Nas tu, dier lak lagi awal pegi ambik gambar pas tu sibuk dok tunjuk kat aku ngan Munie. Apa pun, he's very friendly and nice. Berbalik kat citer Jumper tu, tak der ler best sangat pun sebab ntah bagi aku biasa jer citer dier.. Maybe sebab tak banyak aksi sangat pun tapi.. kalau ler aku ada gft macam tu but minus the Paladin.. pergh!!! best siot. Bleh ler aku around the world in 1 day. Hehehehe!! Sempat lagi tengok Kah Bintang punya motor show tapi untuk Hyundai jer ler. Bleh tahan jugak. Hyundai Accent ngan Hyundai Elantra yang baru ni cun la pulak. Terjumpak CCM. Mamat tu siap ambik gambor kitorang lagi.

Hari Sabtu, adalah hari ber'norebang' bersama-sama dengan si Hadiff ngan Mulan. Bayangkanler bernorebang selama 5 1/2 jam kat Kotak Merah Sogo. Perghh!!! Dah Ckucin cakap nak datang tu yang kitorang sambung 3 jam tu, kalau tak sampai kul 2 petang jer. Dalam kul 4, Erenah datang ngan member Korea dia. So, apa lagi kitorang blasah la suh dia nyanyi lagu korea. Bleh tahan sedap suara mamat tu. Lupa lak, nama dia David, buat internship kat Singapore. So, memandangkan dah last week kat Singapore, itu yang dia buat keputusan nak datang KL.

Memandangkan masing-masing tak berkenderaan, so aku ngan Ckucin ler yang jadik drebar. Mula-mula gi makan kat Kenny Rogers, pas tu pegi CM, biasakla bawak tourist kan. Tapi mamat tu macam aku gak suka travel. Melepak kejap kat Oldtown. Mulan ngan Hadiff dah balik awal lagi. Pegi Chinatown pas tu we decided to go to Putrajaya. Naik keta aku. Lepas melepak kat Putrajaya kitorang bawak mamat tu pegi makan sate Kajang. Klakar bila dia makan sate perut. Wakakaka.. Anyway, bila kitorang hantar dia balik pun pukul 1 pagi lebih. Besok lak, si Erenah bawak dia pegi makan kenduri, Batu Caves dan yang paling tak tahan siap bawak pegi main layang-layang lagi tu.. Erk.. Bila kita nak pegi main layang-layang lak ni??

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...