Wednesday, February 13, 2008

update ler ni

Sebenaqnya aku ni memang nak update tapi tahap ke"busy"an aku ni agak melampau sikit skang ni.. erkk.. En. Shah!! saya busy tau bukan buat2 busy!! hehehehe (kalau sia baca laaa)..

Hari ni hari last Monzar setelah 10 tahun lebih kat opis. Best ler dia sebab dapat keje kat tempat best friend dier.. aku la yang sedih sebab dah hilang breakfast and tea time buddy. Pagi tadi tak sempat nak breakfast dengan dia sebab pak cik tu lambat.. hampehh.. Apapun, tgh pegi makan ikan bakar kat bellamy.. sedeyy aaa.. lepas ni tak der ler orang nak bawak gi makan kat sana. Tak per aaa.. aku blanja ler dierrr.. so, petang tadi pun aku turun minum petang kali terakhir, so duduk ler dengan budak-budak regular kat situ. Yang tak tahan tu siap nak buat handover breakfast buddy lagi tu.. hampehh!!! Apa pun.. I wish him all the best at his new place.

Sebenarnya banyak benda aku nak tulis.. tapi skang ni rasa a bit restricted sebab ada jugak la orang yang membca blog aku ni.. bukannya apa, yang baca ni pun ada jugak bebudak opis, so ada sesetengah benda yang memang aku tak bleh nak tulis. Kang pecah satu opis, dah ler diorang tu kekadang ada yang macam reporter CNN. Hehehehe.


Apa pun, my birthday this year was a quite affair with a very late lunch with my sis and Pinie at Chili's KLCC and of course I bought the no 3. on my wishlist. To those who sent their birthday wishes to me.. Thank you very much. I really appreciate it very much and muchas gracias tu all of you.


Apa lagi erkk.. oo.. one day during the weekday after my birthday I went out with someone. Just a friend, but, I had a good time. Till today, I still wonder why I went out with him? I'm not that close to him and during the weekday somemore??!!


Balik kampung for the Chinese New Year holiday with my sis and Pinie. Met Zeti at Rawang R & R. Makin kurus mak cik tu. Skang ni dia dah jadik Che'gu kat Yong Peng. sempat la sembang sat.

On Friday, aku pegi Penang dengan sapa lagi kalau bukan Jaja. Pegi Queensbay Mall, tengok cita Dunia Baru the Movie.. It was hillarious!! A bit boring at the beginning but overall it was okay for those who like Dunia Baru the series. It was suppose to take place after season 3 which had aired its last episode on Monday. Lepas tu pegi makan, and then pegi minum kejap ngan Dato' Seri, pas tu balik ler.

Hari Ahad, pukul 9 lebih bertolak dari rumah Pinie nak balik ke KL. Nasib baik ler abang aku tumpang, so dia ler jadi drebar. Kat Penang jem. Sampai kat Bukit Gantang, singgah makan, pas tu aku lak kena drive. Arghh!!! Tensen!! sebab jem yang teramat la sangat, dah la ada mangkuk ayun kat depan aku yang jenis suka brek. Keta jauh sebatu pun break. Mangkuk betul. Jem yang paling tensen adalah sebelum terowong.. sebelum bukit lagi tau.. adess.. sampai ler ke Tapah. Tensen!! Pas tu abang la yang drive dari Tapah sampai KL. Tensen tul, time mamat tu drive jem tak teruk sangat la pualk. Benci!!!

Semalam pun aku MC. Hari ahad pun dah rasa macam tak sihat. Maybe sebab panas kot. Hari isnin sempat lagi pegi keje tapi sakit tengkuk, sakit kepala. Dah la seharian asik kena menjawab query BNM.So, semalam aku MC la.. hari ni pegi opis dah berlambak kejer.. Uwaaa!!! Dah la aku nak sambung tengok cita korea kat 8TV.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...