Tuesday, July 06, 2004

hehehehe

alamak malas tul nak pegi kejer besok, maklumla dah 2 hari aku tak pegi kejer. malas. ramai jer orang mencarik aku.. hehehe maklumla orang penting untuk hi-tea hari sabtu tu.

amacam, kenal tak mamat kat sebelah aku tuh.. ya betull!! itu ler anuar zain.. taken on 13/6/2004 di Top Hat Restaurant sempena Upfront With Anuar Zain. Gathering ngan dier. x-clusive lagi cuma 18 orang jer. best!! he's so nice and polite.. ada lagi gambar yg best.

penat tul aku, cuti 4 hari pun tak macam cuti. hari sabtu dah bawak mimi, pini n kak ma jalan-jalan. hari ahad ngan isnin dah buat part time tuh hantar hari isnin petang sambil bawak2 aku punya sedara jalan2. hari ni pun bawak dia pegi IKEA, 1 Utama pas tu pegi mid valley.. penat tul...

malasssssnyeerr!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...