Wednesday, July 07, 2004

Wednesday!!!

After 4 days of holiday, malas tul nak bangun pagi tadi.. banyak jer orang carik aku hari nih, tapi yg tak bestnyer kat cubicle/ unit aku, ada aku sorang jer, 2 orang cuti, sorang gi course. Semalam lagi best, sorang pun tak der sbb aku mc.. hahaha, ngamuk bos aku smlm sbb tak der sorang pun kat unit aku.. baru dia tau kepentingan kitorang..

Around 11 a.m pegi KLCC carik hadiah untuk CAE aku, maklum la hari Sabtu ni kan ada Hi-Tea cum kat KL Tower Revolving Restaurant. Beli la 2 helai T-shirt gol kat pak cik tuh.. mak aii mahal giler.. 2 stupid t-shirts costs about RM300..

AGHHH!!! Bosannyerrr!!!!

Musim Berlalu

Melewati hari-hari
Aku rasa sunyi
Kian lama menyendiri
Jiwa yang tak terisi
Merenung ke dalam diri
Kurasa kekosongan
Segala yang ku miliki
Semakin jauh pergi

Di suatu masa hidupku bahagia
Tika hadirmu dulu ke dalam duniaku
Di bawah awan kita pernah bersatu
Menjalinkan rasa rindu
Semusim yang berlalu

Semua kini tak lagi ku temui
Saat dengan mu yang semakin jauh di telan waktu
Kenangan lalu bersemadi dalam jiwa ini
Kekal bersemi
Sebuah cinta abadi

Aku menyusuri waktu
Dengan rasa rindu
Pada senyum dan tangis mu
Semusim yang berlalu
Aku benar merasai hilangmu tak berganti
Sejarahmu yang gemilang kan tetap di ingatan

Aku merasa sunyi tanpa dikau di sisi
Sering terbayang setiap kenangan bersama
Tempuhi segalanya

1 comment:

  1. Anonymous6:32 am

    This is very interesting site... » » »

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...