Wednesday, December 13, 2006

Hari Ini dan Semalam (ada kena mengena ker dengan post aku kat bawah ni??!!)

Happy Birthday untuk si bulat Mimi!!

Hari ni birthday adik aku, Mimi yang ke 23. Kemain lagi minah tu, semalam pegi Jusco dengan Kak Lina, opismate dier, Kak Lina belikan dia 2 helai blouse. Apa lagi menayang sakan la dier semalam kat aku, Pinie dengan Nora.

2 hari pegi course kat Swiss Garden Hotel. Malasnyer ler nak ke opis hari ni. (Bukan ker aku ni sentiasa jer malas??!!) Tapi reason sebenarnya adalah jeng..jeng..jeng.. I know that I'm going to be in trouble because of the BNM thingy. It's not my fault! (Don't we always sai that?!!) Not soo much in trouble la but there will be questions and I hate it.. Next week I'll be very busy. I got 2 papers for the ACB meeting in January and 1 monthly report. All in one shot and I need to submit before I go for my 10 days holiday. Yahoo!! Balik kg seh. Dah banyak agenda dah ni.

Ni ler gambar-gambar antara geng kitorang yang attend course tu..
Aku, Nora & Nazli (macho ler konon-kononyer.. hehehe)

Pinie & Anne

My big brother is coming to work in KL :groan: This can only mean one thing. Kopak ler aku.. Time ni ler dia nak datang, dah ler banyak committment bulan ni dengan bulan depan... Kopak ler mak cik!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...