Tuesday, March 06, 2007

Pagi-pagi buta lagi Pak Cik dah call.. sapa Pak Cik?? Hehehehe.. biarlah aku dan dia yang tau tapi yang pastinya selalu kalau orang panggil Pak Cik ni mesti dah kawin dan dah ada anak.. soo.. betuller tu.. hahahaha.. Kalau Pak Cik baca ni jangan marah noo.. ala.. dari kecik kenai sampai dah tua bangka macam ni takkan nak merajuk kot... Bukannya tak tau yang aku ni suka sangat nyakat Pak Cik, cuma Pak Cik yang selalu terasa hati dengan aku.. takkan tak paham yang aku ni memang kaki nyakat.. tapi rasanya memang tak paham kot kalau tak tak dak la jadi... err... tak yah la cakap.. hahaha..

Pak Cik musykil sebab aku beli Nikon D40.. maybe tak sangka yang aku suka benda-benda macam ni.. He sounded surprise.. Ye la keja dia kan pegang kamera.. orang dah expert, aku ni blajaq pun blom lagi.. So.. Pak Cik.. nampaknya Pak Cik sebenaqnya tak kenai aku ni sapa dan macam mana orangnya.. hahahaha..

Akhirnya, semalam berjaya jugak aku tengok Bleach.. Siot betuii.. time weekend aku punya la ingat nak wat marathon tengok Bleach tapi stuck kat episode 54.. dah la DVD-R tu tak leh play kat notebook pas tu episode 54 onwards lak tak leh tengok guna DVD player.. So.. semalam aku bawak DVD-R tu datang opis, mintak Andy (boss Pinie.. hehehe) copy semua episode masuk ke external hard disc.. muahahahaha.. so malam semalam aku tengok sampai episode 61. Ngantuk siott..!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...