Wednesday, March 21, 2007

Ye la.. ye la.. aku tau aku dah lama tak update... Maleh!!! Anyway, nothing much happened, it's just that I'm so busy with my work and the tiredness from the trip and not to mention the stress that I'm in.right now.. (personal and workwise) **sigh**. I need a vacation.. I mean a real vacation. I don't consider the trip as a vacation cause I went there for business and a little bit of pleasure and not to mention the unsespected weather which left me cold, tired and irritated.

Hari Ahad pegi umah Hanil and Wawa. Dah lama tak jumpa diorang. Rupa-rupanya diorang pegi kenduri Husni.. cess mamat tu tak cakap yang dia nak kawin, tapi tak kisah la bukannya aku rapat pun dengan mamat tu walaupun dia ex-classmate aku. Apeng seperti biasa pegi sorang, rasanya ada Oje, Ise, Au and of course Hanil & Wawa. Rasanya dia tak jemput ramai kengkawan. Ntah ler mamat tu, dari dulu lagi perangai dia menjadi satu enigma bagi bebudak umah aku..

Anyway, Wawa masak sambal sotong, ikan stim, masak lemak ikan masin dengan nenas dan sayur campur. Tapi Mimi dengan Pinie keciwa sebab Wawa tak sempat nak buat chocolate cake maupun Cream Caramel pujaan hati ku. Tapi jangan bimbang ada jugak dessert dier, mix fruit cocktail + nata de coco + custard pudding + sumi jelly yang dimakan bersama dia punya sauce ler.. aku pun tak tau nama dier.. janji sodap. Anyway, sebelum makan, Hanil siap buat demonstrasi lagi cara-cara nak makan.. hampeh. Anyway, biasa la mamat tu kan poyo sikit.. muahahaha.. tetiba jer makan pakai sudu ngan garfu.. tak larat nak gelak duduk ngan diorang tu. Asik komplen pasai AF saja, tengok sampai 2 kali pun nak ngomplen lagi.. cess..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...