Tuesday, March 06, 2007

Pasai Apa Aku Nak Berdiet??!!

Posting ini adalah untuk menjawab kemusykilan Jaja kat dalam Blog dia.. kuakuakua.. Pasai apa aku nak diet? Kalau ikutkan hati, aku ni nak makan semua jenis benda makan.. pedulik hapa gemuk ke kurus ker.. bukan ada orang mau pun.. hahahaha..

Apa pun reason aku nak berdiet adalah kerana.. ada one time aku pi jumpa doc sebab aku sakit buku lali, kalau lutut tu tak payah cakap la siap berbunyi-bunyik lagi (macam orang tua la pulak).. ini semua disebabkan zaman muda-muda dolu (Skang pun muda lagi..!!) aku aktif la jugak zaman skolah dulu.. Korang jgn tak tauu.. walaupun aku ni tak cukup ketinggian tapi aku main bola tampar tau, wakil skolah lagi.. so memang almost every day ada training.. bila masuk ITM pun aku aktif jugak dengan geng-geng komander batch aku.. Tiap-tiap petang port kitorang adalah dekat padang rempuh halangan dekat markas kesatria.. training kayak, jogging dan macam-macam lagi la.. pas tu aku pun penah jatuh motor dulu.. hahahaha.. sebab tu kaki dah kondem..

Berbalik pada cita aku pi jumpa doktor, dia cakap.. biasala.. wear and tear.. kalau pakai kasut lama-lama pun haus jugak tapak dier.. so macam tu la jugak kaki aku.. tambahan pulak kat opis aku memang pakai high heels walaupun pegi keje aku pakai sandal saja tapi bila sampai opis aku tukau ler pakai high heels.. so, doktor pun advise for me to watch my weight.. sebab nanti kesian kat kaki aku.. so ituler reason kenapa aku nak berdiet..

ok.. ituler reason kenapa aku nak berdiet.. panjang lebor lagi explaination dier.. wakakakaka... (reason tersirat.. kureng duit nak beli baju ngan seluar baru kalau badan dah naik.. hehehe)

Kalau bab makan sushi tu tak dapek den nak nolong.. aku dah bosan dah makan kat Sushi King.. hehehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...