Wednesday, December 12, 2007

Kekasih Gelap???

Aku baru saja cakap dengan Pinie yang lately aku ni selalu pegi breakfast dan minum petang dengan Monzz.. kang nanti ada lak buat gossip.. haru biru blues la plak.. tup tup, petang semalam si Din (ala biasa la mamat ni ke’laser’an dia kan lebih sikit.. hehehe) tegur, aku ni dok kuar minum dengan si Monzz pagi n petang ni ada apa-apa ker?? Korang ni kekasih gelap ker?? Erkk.. hahahaha.. hampeh.. dah lekat la pulak kitorang ni kekasih gelap.. Hampess.. tapi tak der ler.. aku baik dengan si Monzz ni.. tak der ulterior motive pun. Nak pulak kitorang ada interest yang sama.. so, dia punya topic tu lain la sikit dari bebudak opis aku yang lain. Lagipun Nora dah tak breakfast dengan aku skang ni. Sedeyyy!!! So, si Monzz ni ler yang meneman aku minum pagi-pagi.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...