Thursday, October 06, 2011

Usia blog ni..

Sedar tak sedar rupa-rupanya blog haku ni dah 7 tahun dah. Bak kata member dah masuk sekolah rendah dah pun. Macam-macam pengalaman suka duka yang dah terjadi dalam masa 7 tahun ni. ada yang aku letak kat blog tapi banyak jugak yang aku tak letak. 

Aku suka layout baru ni walaupun tak 100% puas hati. Aku suka sebab simple. Dah malas aku nak serabut-serabut. Tengah dok pikir ni.. haruskah aku letak balik Shout Box tu??

Kalau tengok label kat bawah tu ada trip pegi Korea, ada 1st, 2nd and 6th trip.. mana peginyer 3rd, 4th and 5th trip? hehe.. mim alif lam sin nak letak. tak per nanti aku letak. Walaupun tak der cerita tapi aku letak jer ler gambar.

Dulu-dulu aku suka letak gambar kat slide tapi macam tak best lak aku tengok. Tak pa, bak kata omputih  pelan-pelan kayuh. Aku akan letak sikit-sikit gambar.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...