Monday, November 08, 2004

Hai.. Aku rasa semenjak dua menjak ni memang aku ni asyik bernasib malang jer. Saturday, got up late..this is the third Saturday in a row we had to work..this is due to the Hari Raya which falls on Sunday. Anyway, I wanted to drive coz I wanted to bring back all those kuih raya.. I put my key in the ignition and nothing happened!!. Mummy.. I cannot start the engine.. Arghhh!!! Since it’s already quite late so I took the LRT, at the office called Apeng and told him my problem and he said he will come to my house and bring the jumper along cos I said that the problem migh be the batteries.
Ala skang ni kan musim hujan dengan guruh kilatnyer boleh menyebabkan alarm tu berbunyi tak berenti. Since I park inside the covered car park..tak berapa perasan kalau alarm berbunyi pun. So, on Sunday, si Apeng tu datang ngan Hanil bawak jumper, pas tu baru aku terperasan something, penutup tayar belakang kelisaku hilang satu pas tu pintu plak kemik siap ada bekas tapak kaki lak tu.. Mangkuk hayun tul.. Nasib baik bulan puasa so sabar je lah. Eee kalau la aku dapat siapa yg pedajal aku nih, aku suruh jer bouncer2 aku tu kerjakan dia. Yang lagi tensen tu sebab dia curik satu jer penutup tayar tu, kalau nak curik tu curik ler empat2. Hampes kelapa tul. Malam ni baru nak pegi ketuk, nasib baik ler bopren si Ayu (member Mimi) tuh mekanik, bleh la ku ngan muka tak mal mintak tolong.. Yer la dah la Jumaat ni aku dah nak balik kampung mana la sempat nak pegi baiki keta.
Dah la mak cik dah tensen nih, nanti sambung balik, petang ni nak pegi makan kat Teppanyaki kat Mid Valley untuk menghilangkan rasa gundah gulana.. huuhuuhuuu

2 comments:

  1. Anonymous11:53 pm

    Cool blog, interesting information... Keep it UP here

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...