Tuesday, November 02, 2004

Hampes 10X hampes!! 2 kali weblog aku tak bleh post smlm, dah la aku tak save, tulih pulak berjela2 panjang. Bengang betuii aku di + pula bengang sbb call Planet Hollywood tapi dah fully book untuk perfomance by Anuar and Dayang on the 12.12.2004. Tensen tul. Ni yg macam malas jer rasa nak pegi sebab dah fully booked kalau nak berdiri tu maleh ler mak cik.

Aku skang ni tgh keboringan tahap ke 10 dah. Cemana nak menghilangkan boring ni?? Lupa lak, hari ahad baru ni aku pegi bebuka puasa kat KLCC ngan bebudak X-DIA Arau. Memula tu si Sue booked kat Shroom, dah siap double confirm dah nih, alih2 hari tu pegi jer kata tak der meja. Apa lagi kelam kabut jer diorang kat situ carik tempat untuk kitorang. Alih2 dia bukak satu meja special kat Santini yg sebelah dengan San Francisco Steak House, rasanyaler, siap ada special waiter lagi untuk kitorang. Dah tu kasi coupon for every 4 person, free 1 person.

Yg pegi hari tu Sue ngan husband dan anak, pas tu Dewa ngan awek (Linda), Ismar and wife, Naguib (budak DBS) ngan wife jugak, pas tu sue bawak 4 orang kawan dia n huband, Zahari nagn wife, pas tu aku and Kamal. Kira okla. tak der la menarik sangat.

Lepas tu aku ke rumah Nik. Mak cik tu tengah bz buat kuih raya, apa lagi aku ke sana jer main ngan anak2 angkat aku ler. Gemuknya si Baby tu..geram aku dibuatnyer. Mak cik tu ajak aku ke rumah dier hari Sabtu ni. Katanya ada orang nak merisik dier tapi aku tau reason dia ajak aku, ni mesti nak kenenkan aku ngan pak cik dier. Pak cik dier tu tak der la tua dalam early thirtiesla.. hampes tul. Mula2 tu ingat nak pegi jugak tapi kena pikir banyak kali sket la. Takut!! hehehehe.

Alamak lepas ni nak pegi blind date plak.. don't ask how we got to contact each other, malasnyer!! Bosannyeee!! Tak sabar nak balik kg minggu depan pi rumah Zeti pi jumpa Dot.. lama dah tak jumpa Dot.. Rindu laaaa.

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...