Monday, May 15, 2006

Ckucin..!!! sampai hati ko..

Sampai hati ko ckucin.. ko cakapa handphone idaman kalbu aku tu macam calculator.. cess..cess..cess.. calculator pun calculator la janji rock bebeh.. tapi bila dipikir-pikir balik.. aku memang suka kaler hitam ngan merah.. dari time skolah rendah lagi aku dah suka hitam dan merah tambahan pulak bila tengok iklan Moore.. merah dan hitam... cun ooo!!! adik aku siap sound sebab slalu beli baju kat dia kaler hitam macam black metal.. nak buat cemana, aku nampak kaler tu saja yang cun..

At the moment, memang Cyon Chocolate tu my ideal phone la.. kalau digital camera aku nak yang ni...

Panasonic Lumix DMC-FZ7K (black)







Harga dia dalam RM1799 tapi maybe bleh dapat lagi murah kat Low Yatt. Pasal apa aku nak beli.. because.. one of the item in my to do list is to learn photography and this is a good camera for a beginner.


2 comments:

  1. Anonymous12:08 am

    ekekek.. ko kecik hati ekk.. nnt aku bagi ko kalkulator kaler hitam..musti ko suka.. aku cari yg hampir ngan hp cyon ko suka tu.. ekekekekek.. jgn marah ekekeke..

    Skrg bentuk dan warna pun ada main peranan..kekadang benda nie elok kaler silver plus hitam.. cam hp ericsson tu orange gitu..cantik aappa.. tak apa ler orang tak suka..YANG PENTING AKU SUKA..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...