Wednesday, January 17, 2007

Aku, Hanil dan Apeng v2007


Bila aku kira.. tahun ni adalah tahun ke - 9 aku meraikan birthday dengan Hanil.. dari tahun 1999 sampaila ke 2007 ni tapi aku rasa macam satu kekurangan lak tahun ni maybe sebab aku rasa Apeng tak akan berada bersama-sama aku dan Hanil taun ni. Kalau kitorang ajak.. nak ker dia keluar makan dengan kitorang.. ok ker bini dia tu..

Aku call Hanil tadi, mula la teringat peristiwa-peristiwa bongok menyambut hari jadi.. dari sambut birthday kat sampai la kat tepi laut, tepi sungai, makan-makan, pegi genting.. bagi aku memang banyak kenangan dengan Apeng dan Hanil dan of course jugak Wawa. Yer la.. dari first time Hanil mengenalkan diri sebagai Anil Kapoor kat Kelas di tingkat tiga UiTM, Kelantan pada tahun 1998 (time aku mula masuk UiTM) dengan si Apeng yang tak habih-habih dok tersengih di sebelah dia sampai la dah habih study, aku datang ke KL, Apeng dan hanil dok jadik bodyguard aku kat sini, sampaila si Hanil bertunang dan berkawin dengan Wawa. Daripada bertiga sampai berempat dengan Wawa, memang banyak la kenangan aku dengan diorang ni.. tapi aku sedih.. sedih sebab Apeng berkahwin dengan perempuan tu.. for us Apeng deserve somebody better than her tapi dah dia suka, nak wat camner.. terpaksa redha jer ler.. Tak der la aku nak bandingkan sangat dengan si Wawa tu tapi at least try to understand that we are Apeng's friends long before she knew him.. kalau jeles dengan aku tu ok la jugak tapi takkan dengan Hanil pun jeles jugak. Aku tau Apeng memang rasa serba salah antara wife dier dan jugak dengan kawan-kawan dier..

Aku jugak call si Apeng.. sembang-sembang ngan dier.. pas tu aku cakap la nanti lepas balik dari KK, aku nak ajak dia kuar makan-makan.. tak der la aku mengharap hadiah dari dia tapi cukup ler kalau dia datang bersama-sama wife dia meraikan hari jadi aku dengan Hanil.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...