Tuesday, January 23, 2007

Letih Mok CIk Hari ni!!

Lotih bonar mak cik hari ni. Biasak la, bila jer dekat-dekat nak meeting ni, macam-macam yang boss mintak. Dah kita ni kan kuli jer buat ler sehabis baik jer laa.. Last weekend pegi umah one of my opis mate kat Sec 8, Shah Alam. Husband dier tak der pegi Thailand so aku, Pinie ngan Nora ler pegi umah dier. Rancang tu nak pegi awal tapi tunggu Nora la dulu sebab tak der supir nak mengantor ke umah aku. Sampai kat umah kakak tu pun dah pukul 12 lebih.. hehehe.. pegi makan dalam erti kata yang sebenarnyer lerr.. Dah la aku dengan Pinie dah kebuluran tahap cipan. Akak ni ada 2 orang anak pompuan.. Mak aii!! yang first tu dah darjah 2, putih melepak, memang cute laa.. tapi dia tengah hangin sikit.. yang kecik tu baru nak masuk 4 taun.. comei la.. katun... kecik.. ada lesung pipit + hyper.. asik dok melompat saja. Kalau dia nampak orang pakai tudung, sebelum dia tanya apa-apa dia akan bagi salam dulu.. hahahaha.. cute. Tapi cara diorang cakap memang lain sikit la.. macam skema sikit.. maybe sebab akak tu pun skema lepas tu kawin lak dengan Sabahan so cara cakap tu lain sikit la.

Time kami bertolak dari umah akak tu pun dah kul 3 lebih, pegi Putrajaya (tak dak tempat lain kaaaa??? :P) pas tu pi lepak kat Istana Hinggap (umah Nora), sembang-sembang, lepak-lepak sambil tido2 seround. Pukul 8 lebih mak Nora sampai.. so, sembang-sembang ngan mak dier, lepak-lepak lagi, tengok TV tapi kalai ni makan-makan lak... mak dia bawak buah rambutan lepas tu kuarkan lagi jajan-jajan ngan kuih raya (kuih raya puasa tau... hahahaha..) pedulik hapa, semua kitorang balun. Lebih kurang pukul 10, kitorang kuar makan kat kedai yang service cepat gilos.. memang cepat pun.. rasa dia pun not bad.. Sampai umah dah pun pukul 12 lebih tengah malam. Lotih mak cik..

Semalam pun aku bz gak, aku ada 3 paper nak masuk meeting, 1 dah kasik semalam, ada lagi 2.. last-last HOD aku datang pagi tadi mintak info pasal dia nak buat paper tu.. Yeahoooo!!! Selamat aku. Tadi pun aku dah had out training budget dekat dia. So, skang ni cuma tinggal 1 follow up la pulak. Besok aku dah boleh hantor.. maka, dengan ini boleh la aku pergi bercuti dengan hati yang gumbira. Kejap lagi nak gi KLCC, nak gi Kinokuniya, nak check buku David Eddings yang baru dah kuar ka belum dalam paperback... Cess.. tak jadik nak gi KLCC la pulak. Nora baru jer call cancel sebab nanti tak der orang nak ambik dia nanti. Hampess!! Aku baru saja bercita-cita nak gi survey camera.

Aku nak balik!!!! Skang ni, balik jer aku ngadap notebook tengok katun/anime. Tengah tengok Tactics tak habih-habih lagi. AKu baru jer cadang nak ngumpul Bleach, alih-alih ada lak tunjuk kat TV, cakap Jepang lak tu. Itu yang best tuk. AKu kureng suka tengok Trinity blood, maybe sebab aku rasa diorang tu tak hensem kot.. muahahahah..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...