Sunday, January 14, 2007

Sayonara Zeti!!

Chewahh...!!! Macam nak gi Jepun lak si Zeti ni. Pagi tadi pukul 5.15 pagi aku ngan Nora dah kuar ke KLIA untuk mengantor si Zeti nak ke Keningau, Sabah.. masuk Maktab jadik Che'egu. Letih siott.. Kak Ma ngan Pinie dah terbungkang keletihan.. aku la jugak dengan si Nora bangun dengan kadar kemalasan dan kepenatan di tahap cipan.

Letih oo.. Malam semalam, lepas maghrib jer, aku, KakMa and Pinie bertolak ke rumah Nora. First time aku bawak keta yang besor dari keta kelisa aku tu dan auto lak tu. Takut jugak, maklumla keta orang. Kak Ma tak tau jalan lagipun dia pun sama takut jer ngan aku. Dia tak biasa bawak kat KL ni. Sampai jer umah Nora, sumua ahli kuarga dia tak der, tinggal dia sorang jer. Bertolak ke KLIA dan sampai dalam kul 9 lebih. Lepak kat McDonald sambil makan fries, ice cream.. minum-minum. Dekat pukul 11 jugak la minah tu call. Lepas ambik si Zeti, kitorang pegi Bandar Baru Bangi (BBB), makan sate. Sampai kat umah Nora dah kul 1 pagi. Pinie biasa la cepat jer dia terbungkang. Jeles aku. Aku lak tak leh tido layan la tengok citer mender ntah Kak Ma, Robert Redford berlakon. Citer tu abis dalam kul 2.40 pagi. Aku seperti biasa la, maybe sebab terlampau penat tak leh tidor. Tido pun ala-ala tidor ayam jer. tidor tak sampai 2 jam dah bangun nak ke KLIA.

Sampai kat KLIA dalam pukul 6 lebih sikit jer. Dengan kadar mengantuk kitorang tunggu dia masuk dalam balai berlepas lebih kurang dalam pukul 6.40 pagi pas tu terus jer kitorang pegi breakfast kat Restoran Yus kat BBB. Lepak.. minum-minum, citer-citer ngan si Nora kejap pas tu balik umah dier. Ingatkan bleh tidor, ada la dalam 1/2 jam. Hampess.. Apa lagi layan katun la. Pukul 2.30 lebih kitorang kuar pegi Alamanda (Alamanda laik!! tak der tempat lain kerrr??) Last-last pukul 6 lebih jugak le kitorang balik ke rumah Kak Ma sebab keta aku parking kat umah dier. Aku sampai umah dalam pukul 7.40 petang gitu. Penat siottt!!

Kesimpulan dier, bawak keta beso best tapi best lagi bawak keta manual dan aku keletihan tahp dewa peringkat ke 18 ( yer ler 2 1/2 jam jer aku tido). Aku mau titon dulu. Kejap lagi kalau terjaga aku bangun ler tengok Bleach... Adios Amigos!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...