Tuesday, August 21, 2007

Conference.

I attended a 2 days conference @ Kuala Lumpur Convention Centre. Mak aii.. boleh tahan mengantuk.. Nasib baik ada geng.. some of the topics are quite interesting but some of it quite technical and of course I tend to loose my concentration half way. Anyway, quite a bunch of internal auditors attended the conference from the big financial institutions, government sectors as well as other private, public listed and non public listed companies and not to mention they are delegates from Indonesia, South Korea, Pakistant and er.. can't remember anymore.

Sempat ler jugak buat jejak kasih dengan ex-opis mate aku dan jugak sorang senior time aku buat diploma kat Arau dulu. Mula-mula tu nampak sekilas pandang jer on the first day tu.. tapi disebabkan nampak dari tepi jer so takder la aku perasan sangat tapi on the way to car park, tiba-tiba jer mamat tu jalan tak jauh dari aku. Aku tengok dia, dia tengok aku, aku pandang depan, pas tu aku tengok dia lagi, dia tengok aku. Last-last aku tanya laaa.. ITM?? dia angguk. Arau?? angguk lagi. Aku dah senyum.. betulla tu. Komander?? Dia lagi la senyum. Patut ler macam kenal. Tapi aku tak ingat nama dia, so aku tanya la dia satu batch dengan sapa. Dia kata Apit tapi yang aku ni lak.. aku bayangkan si Apit tu org lain. Aku tau si Apit tu kecik comeii saja orang dia tapi aku bayangkan si Apit ni senior diorang lak. Anyway, aku balik dok tensen sebab aku tak ingat nama dia tapi aku rasa something macam Zizi or something like that tapi contradict la pulak .. sebabnya aku bayangkan mamat ni time aku masuk dia dah part 5 tapi si Zizi tu kalau tak salah aku la time aku masuk dia baru part 3, sama dengan Harm, Syed and the gang.

So, tengahari tadi, on the way nak ke ladies during the lunch break aku terjumpa dia, so, aku tanya la nama dia.. memang betul la nama dia Azizie dan memang satu batch dengan Harm and the gang dan of course jugak satu batch dengan Nurul. Apa pun, bleh tahan mengantuk la pegi course ni.. biasak la Internal Auditing is a very dry subject, siap ada yang tido kat dalam conference tu siap berdengkur lagi.. Ades..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...