Wednesday, August 08, 2007

Tension Tahap Gaban!!


ooo... mentang-mentanglah aku ni tak berpangkat tak berdarjat kat opis ni.. suka-suka hati saja mamat ni bagi statement mengugut nak kasi 0 time buat CFS. Eleh baru naik jadi Section Head belagak dah setinggi gunung. Macam la aku nak bagi CFS tu kat ko. Setakat nak pi Conference kat KLCC tu pun dah nak bising sampai ke langit, lain la kalau pegi Amsterdam ker Johannesburg ker lain la.. Ko dah pegi dah la, kasi la orang lain pegi plak. Dah tu, orang lain yang kuarkan email, orang lain yang kasi instruction, aku yg balaci ni jugak yang kena marah. Ini yang mak cik nak hangin satu badan ni. Ala, kalau dah kemaruk sangat nak pegi ambik saja seat aku. Tak heran pun. Lepas ni malas la aku nak layan ko. Ko nak pegi mana-mana ker, pepandai ko la cari borang, isi sendiri, kasi bos sain sendiri, hantar sendiri, follow up sendiri.

Yang mamat ni lagi satu. Ko nak marah orang kat MLC tu ker aper ker.. ko marah la diorang, yang ko lepas kat aku ni apsal... mangkuk!!! Apsal la hari ni aku asik jadik tempat orang meluahkan perasaan ni. Argh!!! Maybe sebab aku pakai baju kurung merah menyala kot.. Wakakaka.. dah rasa kepala berdenyut-denyut. Dah bleh jadik hypertensen ni...

Hari Isnin tensen sebab letih angkat barang kat opis + letih travel malam tu, hari Selasa lak tensen ngan Akak Kawan abb/abc.. Aku rasa aku dengan kurang ajarnya semalam bangun dari kerusi sebab terasa tension yang teramat sangat, kalau aku stay kat situ takut nanti molotup aku kat situ. Hari ni dah jadi macam ni plak.. Ingat nak pegi minum ngan Kawan abb/abc tapi dia balik awal la pulak. Tension siottt!!! Apa plak la yang jadik besok nanti??!! I wonder...??

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...