Tuesday, August 07, 2007

Update! Update! Update!

Mak aii... Lotih Mak Cik dibuatnyerr.. 3 minggu berturut-turut aku travel.. dah ler tu bukannya travel dekat-dekat. Mula-mula tu pegi Kelatan, lepas tu pegi Kuantan plak and last week aku balik kampung. Hari Isnin (yesterday ler) masuk jer opis dah kena bekerja keras, mengangkut barang ker partition baru. Best gilos dapat duduk sorang. Kat blakang aku plak ada tingkap. Walaupun view aku dah 'di down gradekan' dari view KLCC ngan KL Tower ke view Puduraya dan jugak temple 'Court Hill Sri Ganesan Temple' kat bawah tu tapi ok la jugak. Cerah bijik mata aku sebab tempat aku ni luas gilos. Bos lak jauh dari pandangan mata. Tapi penat la jugak sebab hari ni aku rasa dah lebih 10 kali aku berulang alik dari tempat aku ke tempat bos kecik, bos besar, pegi ambik air, pegi ambik printing.. jauh la pulak. Bleh kurus ker macam ni??? wakakakakaka. Dan 2 hari jugak la aku keja macam nak gila dan asik nak marah orang jerr...

Apa pun .. aku update nanti ekk.. Banyak keja la tapi balik mesti pacak.. yehaaa!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...