Monday, November 19, 2007

Dunia Baru dan aku yang Poyo!!

Bila tengok 'Dunia Baru' ni tetiba saja aku teringat.. Zaman dolu-dolu.. ala zaman study dulu. Aku ni ada la jugak perangai macam Opi tu.. yang tak sukakan perubahan. Tapi tu la.. betapa banyaknya perubahan dalam hidup.. dan of course ler tak semua yang aku suka. Aku resent perubahan yang menyebabkan ada jurang antara aku dengan kawan-kawan yang rapat dengan aku tapi dalam pada masa yang sama aku pun tumpang gembira dengan kehidupan diorang yang pada mata aku cukup lengkap dan sempurna. Aku rasa aku ni hidup dengan dilingkungi kawan-kawan.. maksud aku, my life revolves around my friends but sadly it's not so with them. Maybe sebab tu aku ni kekadang cepat terasa dengan kawan-kawan walaupun tak dak la aku tunjukkan yang aku ni terasa hati. Kalau dengan kengkawan ni aku sanggup pi ambik dan hantaq balik umah, takpun pi ambik kat airport/stesen bas, ambik cuti untuk entertain, ajak pi mana pun aku okay.. ikut.. tapi kadang-kadang tu terasa la jugak bila aku ajak depa lak tak mau ikut. Tak der ler aku mengharapkan balasan atas apa yg aku dah buat tapi kadang-kadang tu ada la jugak terasa aku ni tak dihargai.

Apa daa.. poyoo la pulak di malam hari ni. Tapi apa pun 'Dunia Baru' ni memang ada la macam zaman study dulu.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...