Friday, November 18, 2011

Aftermath - 26 Fakta Tentang Kaki Jalan Bernama..

Nampaknya semua dah submit entry untuk tag 26 Fakta Tentang kaki Jalan Bernama.. hasil karya Cikgu Fatt. Aku rasa orang lain pun macam aku jugak, puas ler memerah otak menjawab 26 soalan-soalan tu. Aku ni dah la bab-bab menjawab soalan karangan ni fail sikit, sebab aku rasa tak cukup power nak jadi tukang karut.

Seronok baca entry orang lain especially kenangan-kenangan yang manis, buruk dan yang tak dapat dilupakan. Aku time buat entry tu sebenarnyer tak bleh nak recall peristiwa2 tu.. (nampak sangat dah tuerr.. ;p). Tapi rasanya, aku suka malam terakhir di Makawidey, ada somewhere kat dalam blog aku ni. Pas tu peristiwa kena pangkah ala-ala Otromen oleh mak cik Korea dan banyak lagi ler sebenarnyer. 

Anyway, kalau ada sesapa teringin nak baca entry 29 blogger yang lain yang jawab 26 soalan ni sila lah click kat  "26 Fakta Tentang Kaki Jalan Bernama.. " . 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...