Monday, June 19, 2006

Ermm!!

Me, Pinie and few others received the promotion letter today personally from our CAE. Ala.. gaji tak naik banyak pun. Tapi alhamdulillah lah sebab aku dah ler sengkek nak gi Langkawi lak ni minggu depan, sepuluh orang tau. Satu family nak pi sana. Aku booking chalet kat AB Motel, Pantai Chenang. Hujung minggu ni lak Insya Allah nak ke Awana Kijal sebab Anne dapat booking apartment kat Awana Kijal. Bleh la kitorang buat keje gila macam dulu. Tak sabarnya nak makan Sata, Otak-otak, Seafood kat tanjung Lumpur dan jugak makan kat Hai Peng Kopitiam.

Sebut pasai kopitiam ni, hari ni lagi skali aku pi makan kat Oldtown Kopitiam. Aku rasa pening skang ni maybe sebab terlebih caffein kot. Besok lak tak leh pi yoga sebab aku skang ni berada di bawah panji bendera jepun. Tensen!!

Saja gatai-gatai buat itenerary tour Europe.. hahahaha.. nampak sangat macam tak dak keja. The route would be..

London - Rome - Venice - Neuschwanstein - Munich - Prague - Paris - London.

Kononnyer ler.. ntah bila bleh pegi pun tak tau..

3 comments:

  1. hai hai..
    cita cita kita sama..
    nak tour europe satu hari nnt..
    nak minum kopi kat venice to be specific..
    moga-moga..
    one fine day..
    skrg tgh kerah tabung ayam...
    mungkin kita bole gather2 gi sana??

    ReplyDelete
  2. Anonymous10:09 pm

    Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. Carisoprodol sale fioricet

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...