Wednesday, June 14, 2006

Jeless...!!! Aku pun nak pi jugak!!!

Tensen.. Tensen.. Semalam aku dok belek-belek gambar abb/abc yang baru masuk opis selepas 2 minggu mamat tu pegi London dengan isteri dan anak dier.. Teruja seh!!! Dari sini dia pegi Manchester, Liverpool, Glassgow, Paris, Dublin, Belfast.. ada lagi kot tempat yang aku tertinggal. tapi.. aku tensen la.. aku nak gi jugak.. tapi tak der la aku teruja sangat dengan kota London tu tapi suka Paris, Dublin, Lake District, Belfast, Edinburgh.. best tu sebab ada old castle ngan old buildings.. ada jugak aku nampak cathedral yang lama-lama tu..

Aku target 2 taun lagi sampai la aku kat Europe.. tapi aku punya main target nak ke Italy.. Spain pun best, Prague pun best gak.. kira semua best la.. but I'll settle with a week in either Italy or Spain and then 2 days in Paris and 2 days in London.. hehehe.. angan-angan mesti ada.. kena tunggu pulus dulu la.. tahun ni saja pun dah merata tempat aku nak pegi.. bulan Januari jer pun.. aku dah ke Singapore dan Pantai Timur.. kira satu semenanjung Malaysia la aku cover bulan Januari tu.. pas tu bulan May aku ke Kuching lak dengan Jaja.. pas tu nak gi Langkawi lagi ujung bulan ni.. Bulan August ke Jakarta dan bulan September, 1 week before puasa nak ke Bangkok and balik kampung ujung taun ni.. uihh.. itu saja pun dah jenuh..

So.. taun ni habih duit buat berjalan.. taun depan jangan lak kawan abb/abc tu ajak aku balik kg.. penat oo.. tak per.. taun depan aku rileks la.. nak kumpul duit dulu.. pas tu taun depan-depan tu baru boleh pikir nak gi mana lak..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...