Friday, November 17, 2006

Adeh!!

Letih aku hari ni.. Hari bz..bz..bz tahap cipan. Nak b***k pun tak sempat. Hari isnin ni aku tak jadi attend course kat bangi tapi aku akan ke sana during lunch hour. Ok gak, sebab keja aku tak siap lagi. Report dah siap tapi calculation tak siap lagi.. tak tally la pulak.. Tensen!!!! Si As lak asik dok cucuk aku ajak gi Bali. Memang murah gilos pun tapi aku kalau bleh tanak travel banyak sangat taun depan sebab dah 2 taun aku asik travel jer.. poket dah nipis giler dah ni.. So, misi aku untuk taun 2007 adalah untuk menyetelkan utang.. yehaaa!!! Ye la.. keja gaji ciput kan (tak der ler ciput sangat tapi ciput la jugak kalau dibandingkan dengan company lain..) lain la kalau kejer kat obersea bleh la gaji lebat, tak yah pakai keta Malaysia.. yehaa!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...