Thursday, November 30, 2006

Jejak Kasih...

Lupa lak nak crita. Dulu time aku skolah menengah dulu ada la sorang classmate aku ni.. Chinese.. nama dia Khoo Joo Hwa @ Joyah.. hehehehe.. bukan apa sebab dia memang cakap banyak.. dulu la.. Joo Hwa ni memang fasih berbahasa melayu.. more than any other chinese friends that I have.

Nak jadi critanya.. tetiba aku terima invitation friendster dari dia.. ghupa-ghupanya saja la amoi tu search nama aku kat friendster so nasib baik la aku menggunakan nama aku yang sebenarnyer kat dalam friends ter tu.. Panjang betui umuq si amoi ni sebab masa aku balik raya baru ni, kitorang (aku ngan geng-geng skolah dulu) baru saja cakap pasai dia.. tup-tup.. dia lak contact aku. Apa pun nanti raya haji ni buat lagi skali kot perjumpaan ngan member-meber aku tu.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...