Tuesday, February 28, 2006

Well.. this is KL!!??

erkk.. On my way balik umah, suddenly this one particular add really caught my attention.. Kat oversea ker aku ni?? hehehe.. sebenarnya kalau tinggal lelaki pompuan ni tak der la aku heran sangat sebab dulu kat area umah aku ada gak mamat/minah melayu yang tinggal bersama tapi kira memang umah berkunci rapat la..


kalau kat area Pantai Hillpark tu lagi laa.. penah gak aku pegi sana ikut member aku pegi umah member dia dan terkejut badak bila aku dapat tau yang derang tinggal bersama lelaki ngan pompuan, sebilik ngan bopren lak tu, itu tak kira lagi yang tinggal ngan bopren yang bukan melayu, minum.. sumua tu aku lalui time aku memula sampai KL la dan sampai skang ni aku macam malas jer kalau member aku ajak pegi umah member dia.. mana la tau kang tetiba jer JAWI ker apa ker buat raid.. naya aku kena skali..



Tapi mamat ni memang brani la tampal iklan cenggini.. hampess betulla.. erkk.. gay kot.. Apa pun.. kat KL ni memang macam-macam jenis orang la yang ada.. member-member aku pun ada gak yang kaki clubbing dan minum tapi alhamdulillah ler derang ni memang bukan jenis menghasut untuk aku ikut sama.. siap nasihat aku lagi ada la.. apa daa.. tapi aku respect diorang as a person tak menyakitkan hati, tak menghasut.. dan memang tak campur personal life masing-masing.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...